Så! Igårkväll hade jag min häxjakt med hjältarna. Jag fotade inte så mycket men jag kan förklara vad leken gick ut på:
 
 Jag började min häxjakt vid Sommarhuset i Hollow Woods för det inte finns någon transport där.
Jag skulle springa/åka till en häxa (NPC) . Där skulle jag sedan ge ledtrådar om personen. Personen som kom dit sist behövde offra sig. Man fick åka transport och färja men inte ringa hem då vi alla bor på olika ställen. Egentligen ska man köra med att den som är sist kvar vinner men klockan blev för mycket så vi hann inte det.
När personen skulle offra sig behövde den springa ner för ett stup, drunkna i vattet eller bli tillfångatagen av tyska turister.
Sedan var det dags för planetutdelning, och då fotade jag. Fler bilder på Instagram!
 
 
Sedan var det dags för en hjältekram. Gud vad jag älskar den här klubben! <3<3

Kommentera

Publiceras ej