Och då menar jag inte Gåd, utan ett HELT NYTT område!
 
 SER NIII!
Jag tror själv att det är Jorvik City.
1. Raptors nyaste låt hette Jorvik City
2. Hur länge har vi inte gått och undrat över vad Jorvik City är?
3. Hur länge har Jorvik City varit med på färjekartan?
Svar: ALLDELES FÖR LÄNGE! Det är dags för storstan nu!
Okej, men vad ser vi på bilden?
Vi ser en spårvagn med Aideens harpa på. Några höghus, en papperskorg, klocka. Träd, blomrabbater och lyktstolpar. Längre bort är det en bil. Det är riktiga vägar som får mig att undra om man kan rida där som i New Hillcrest eller om det bara är gång/springa som gäller där. Vad finns lääängst till vänster i bilden? Jag önskar att det kan vara Jorvik Citys museum eller skolan i Starshine Legacy och Star Academy. Så många frågor som vi får svar på innan 2017 förhoppningsvis.
Men... Det är en sak jag tänkt på i Epona. Det visades ju en bild på ett kontor åt G.E.D. Jag kunde tyvärr inte hitta den men om ni vet så vet ni helt enkelt. Kommer vi få någon fortsättning på de uppdragen här? Är G.E.D's kontor här? I Jorvi.. Okej, jag måste sluta kalla det för Jorvik City. Det är säkert inte det! Jaja, det här var mina teorier.
 
Vad tror ni?
 

Kommentera

Publiceras ej